לוגו חדש טעמים של מאמא בצבע לבן
קייטרינג לאירועים

קייטרינג לאירועים – קייטרינג לאירוע [הכי מומלץ שיש!]

קייטרינג לאירועים – קייטרינג לאירוע [הכי מומלץ שיש!]

קייטרינג לאירועים

מבצע קייטרינג לאירועים בהפקה עם כל מה שצריך לאירוע מושלם. יש גם אפשרות להזמנת קייטרינג לאירוע עם מנות מוכנות של האוכל, במחיר קטן כל כך, ממש מצחיק למקרה ותיקחו את ההפקה על עצמכם. המלצות עלינו, ודאי לא יחסרו לכם.

איזו אפשרות הכי רלוונטית עבורך? (לחיצה לתפריט המתאים)

מ ₪48 למנה מבצע!

מ ₪110 למנה

מ 150₪ למנה

המלצות בשפע על קייטרינג לאירועים ומחיר שנשאר קטן

המחיר מנצח ולמאמא הכי הרבה המלצות. גם מאות ישראלים וגם קבלו שף אחד ידוע:

 צפו בשף בן-אדרת מפרגן למנה העיקרית…

מבחן ארוחות אוכל מוכל לראש השנה - ערוץ 13 | קייטרינג מאמא

בואו נבדוק, יש לנו את הבסיס? יש מקום לאירוע או שאתם על זה? מצוין. לא סגורים? עם ניסיון של עשרים שנה ואירועים בכל רחבי הארץ נשמח לייעץ לכם.

עכשיו, לא רק שמאמא הוא קייטרינג לאירוע הכי מומלץ שיש. מאמא מספק קייטרינג כשר לאירועים בד"ץ- בהשגת הרב שלמה מחפוד יורה דעה. איתנו תהנו מקייטרינג נדיב (פר מנה), טעים – בטעמים וניחוחות של בית. כאלו שאורחים זוכרים ומוקירים בכל אירוע – כשר למהדרין. והכי חשוב – במחיר לכל נפש.

בואו נדבר על האפשרות של הזמנת שירותי קייטרינג עם מלצרים. הפקה מלאה: כאן, לא תקחו רק את האוכל. אתם לוקחים את האווירה המיוחדת שאנו יוצרים בכל אירוע שלנו, ההגשה הנפלאה, עם מלצרים מיומנים באירוע, כלים מהודרים- שקט נפשי.
מאמא מצטיינת ביכולת לבדוק ולשכלל את השירות. פתחנו מנגנון מיוחד לבחינת הצלחת האירועים והתוצאה: אירועים מנצחים שרק הולכים ומשתפרים.

בכל 20 שנותנו בענף ערכנו מאות אירועים גדולים באולמות וגנים וגם אירועים קטנים בבתים, בית כנסת, אולמות, חצרות וגגות מושכרים. ובכל השנים תמיד קוצרים תשבחות, בכל אירוע מחדש., במלצות בזכות איכות המנות, השפע, הטעם והטריות.גם שירות מלצרים, בהנחה ותרצו את הפינוק המלא.  זו הסיבה שאנחנו יכולים להבטיח לכם שבוודאי תהיו יותר ממרוצים מהאוכל שתקבלו מאתנו באירוע שלכם. זה א'-ב'.

* שימו לב! מחיר מיוחד עד גמר המלאי. קייטרינג מאמא אינה מתחייבת לשמור את המחיר לאורך זמן- מהרו להזמין היום לפני העלאת המחירים!

תפריט לדוגמא לקייטרינג מלצרים (הפקה מלאה)

    מחיר מבצע החל מ- 110 ש"ח למנה – צרו קשר לפרטים

    מינימום הזמנה – 70 איש

    האירוע כולל שירות מלא ע"י צוות מלצרים מיומן ומנהל אירוע

    8 סוגי סלטים לבחירה…לצד לחמניות ביס ופיתות פרנה

    אנטי פסטי-ירקות קלוייםטחינה ירוקהעגבניות שרי בבזיליקוםגזר חי מגורד בלימון שום ירק ואריסהגזר מרוקאי מבושלמטבוחה פיקנטית מעגבניות טריותקוביות חציל מטוגנות במרינדת תבליניםזעלוק-חציל קלוי טחון בתוספת ירק ותבליני המזרחחציל בלאדי שלם קלוי בליווי טחינה וירקפלפל חריף מטוגן בשום ולימוןחומוס בליווי שמן זית וירקעגבניה מרוקאית- קוביות עגבנייה עם כוסברה וחריףטבולה – בורגול בלימון וירקכרוב לבן בתוספת שקדים וחמוציותאצבעות בטטה בצ'ילי ושומשוםסלט כפרי-חסה, שרי ונבטים ברוטב ויניגרטקולסלאו-כרוב וגזר במיונזמסייר-ירקות שורש מוחמציםסלט ירקות קצוץפילדלפייה-רצועות פלפלים מתוקים צבעוניסלט תירס מקסיקני בתוספת שמיר וקוביות גמבה

    מנות ביניים – 2 לבחירה בתוספת 20 ₪ למנה

    פילה סלמון בעשבי תיבול ופסטופילה מושט בנוסח מרקשנסיכת הנילוס ברוטב חריימהפילה מושט מטוגן בבלילת ירק ופלח לימוןטורטייה בשר או עוף בזיגוג רטביםפאסטייה- גלילת פילו ממולא פרגית ופירות יבשיםמעורב ירושלמי עסיסי על מצע פירה קטיפתימפרום- תפוח אדמה ממולא בשר ברוטב טריפוליקדאיף – ממולא בשר עגל בתיבול השף

    תוספות חמות – 3 לבחירה

    אורז לבן בתוספת שקדים קלויים וחמוציותאורז לנטריה (אטריות דקות)אורז בוכרי-אושפלותפודים אפויים בשמן זית ורוזמריןתפוח אדמה סירות אפויים בליווי בטטהירקות תאילנדיים מוקפציםתבשיל ארטישוק ופטריות בנגיעות לימוןזיתים מרוקאים מבושלים בליווי פטריותאנטי פסטי חם-מגוון ירקות קלוייםקוסקוס מרוקאי קטיפתימרק ירקות עשיר לקוסקוס

    מנות עיקריות – 2 סוגים לבחירה

    סטייק פרגית-על הגרילרוסטביף בקר פרוס ברוטב חרדל ועשבי תיבולצלי בקר(כתף מס' 5) ברוטב השףקדירת בשר (תבשיל מרוקאי) בתוספת גרגירי חומוסקבב עגל על האש בזיגוג טחינהאסדו עגל צלוי בתנור ברוטב השףחזה עוף על האש במרינדת תבליניםפרגית ממולאת בשר ופירות יבשים (בתוספת תשלום)שניצל וינאי עם שומשום

    המיוחדים שלנו (בתוספת תשלום) במרכז השולחן

    פלטת ירקות חיים ומתבליםמיקס מטוגנים: פסטלים, סיגרים וקובהבשר ראש ברוטב חומוס מרוקאי חריףטנזיה – פירות יבשים מבושלים בייןקציצות דג סלמון ברוטב מרקש

    משהו מתוק – מנה אחרונה אחת לבחירה

    עוגות מוס: שוקלד או חלבה או קדאיף או טרמיסו ועוד…אבטיח ומלון קר – (בעונה)עמדת קפה ותה בטעמים…אפשרות לקינוחים אישיים מיוחדים בתוספת 7 ₪ למנה

    שתייה קלה קרה המוגשת חופשי במהלך האירוע

    קוקה קולה, זירו, מי עדן, לימונדה, תפוזים-פריגת, דייאט וסודה

    כלים חד"פ

    ההזמנה כוללת כלים חד"פ קשיח צבעוני+ מפות אלבד ומפיות.
    שדרוג הכלים לכלי פורצלן מפוארים כולל מפות ומפיות – בתוספת 13 ₪ למנה

    שם

    טלפון

    ספרו לנו על האירוע שלכם (לא חובה)

    מחפשים הפקה מלאה לרבות כלים, הגשה וצוות מלצרים? שאלו אותנו לגבי מבצעי קייטרינג לאירועים בהפקה מלאה!

    היתרונות שלנו

    האוכל שלנו עשוי מרכיבים איכותיים – זו הבטחה. כמובן שאנחנו מקפידים על טריותם. מה עם הכשרות? לא תרצו שחלק מהמוזמנים לא יוכלו לאכול באירוע, נכון? אצלנו בקייטרינג מאמא זה לא קורה. אצלנו האוכל כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד עם משגיח צמוד במטבח. קבלו עוד כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור בנו
    • המנות שלנו בטעמים מיוחדים עם אפשרויות בחירה רבות
    • כמויות נדיבות של אוכל
    • קהל לקוחות נאמן שחוזר שוב ושוב
    • המלצרים מנוסים ומקצועיים

    קייטרינג לאירועים במרכז

    קייטרינג מאמא מספקת שירותי אוכל מוכן בכל אזור גוש דן ובתל אביב. אל תתנו למחיר האטרקטיבי לבלבל אתכם. המנות של קייטרינג מאמא דלישס מוגשות בטוב טעם ובעיצוב מיוחד. אם האירוע שלכם בסמטאות יפו הרומנטית, או בגלריה המשקיפה על חוף הים בהרצליה. אפילו אם החלטתם לערוך אירוע במקום פחות אקזוטי, תמיד תקבלו את האוכל המיוחד שלנו שמשתלב באווירה של המקום ונותן לאורחים שלכם חוויה של עוד.

    קייטרינג לאירועים קטנים

    במאמא ישנה מחלקה שלמה המתמחה גם באירועים קטנים. החל מבתי כנסת, שבת חתן בבתים פרטיים, ברית או בריתה – בכל אירוע, אנחנו שמה. אז אם אוכל מוכן לאירועים קטנים עסקיננו. עשו את הצעד הנכון ופנו למאמא. מובטח לכם אוכל בשפע, מבחר מנות גדול (והתאמה אישית לאירוע מושלם). ספרו לנו על האירוע שלכם ונדאג שיצא אירוע חלומי שכולם יספרו עליו וידברו בשיבחו.

    מאמא – סוגי אירועים
    אנחנו בקייטרינג מאמא מכינים עורכים ומגישים אוכל לכל סוגי האירועים :
    אירועים בטבע, אירועים באולמות אם אתם חוגגים שבת חתן תקבלו מאתנו אוכל מוכן לשבת. מתכננים אירוע בבית? אנחנו נספק לכם קייטרינג לאירועים בבית. מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים? למאמא יש הצעה מעניינת עבורכם: אנחנו יוצאים במבצע מיוחד של קייטרינג לאירועים קטנים על האש במחיר מפתיע. רוצים לדעת כמה?
    שאלו את מחלקת ההזמנות שלנו.
    קייטרינג מאמא קייטרינג למהדרין לאירוע שלכם – הביטחון שלכם לאירוע מוצלח

    קייטרינג לאירועים זה רק מאמא כבר שנים מאמא שמחה לשרת את לקוחותיה עם מיטב המאכלים העשויים מהמרכיבים האיכותיים ביותר. שפע סלטים תוספות ומגוון רחב של שתייה מפנקת יהפכו את האירוע שלכם לחוויה שהאורחים לא ישכחו לעולם. תנו לנו לפנק אותכם. מה נשאר לכם לעשות? רק להתקשר ולהנות מכל רגע. אנחנו נדאג להפיק לכם אירוע מהסרטים.

    לבחור קייטרינג יכול להיות עניין קצת מסובך. אנחנו במאמא מפשטים לכם הכל- קייטרינג טעי וטרי במחירים לכל כיס. כמובן שהכל כשר בד"ץ. בשרים טריים, קינוחי פרווה מפנקים ועוד… כל אלה הופכים את הארוחה של האורחים שלכם למושלמת. ומה עם סלטים את אתם שואלים? בשפע. רק לבחור ממגוון רחב שיש לנו להציע לכם. התקשרו עוד היום ותשאלו אותנו על מבצעי החודש שלנו.

    מאמא מביאה איתה שנים של נסיון באוכל ושירות עם חיוך. בשרים מעולים, שתייה מפנקת ותוספות מדהימות… כל אלה הופכים את החוויה שלנו למיוחדת במינה כפי שלא נראה עוד מעולם. והמחיר? נח לכל כיס. התקשרו כבר עכשיו ונדאג לכם!

    052-2346677

    הגלרייה שלנו

      שם

      טלפון

      ספרו לנו על האירוע שלכם - לא חובה