קייטרינג חלבי טעמים של מאמא

קייטרינג חלבי לכל סוגי האירועים – אוכל מוכן חלבי לפרטיים ומוסדות – ביתי וטעים

קייטרינג חלבי טעמים של מאמא

כשאנחנו עומדים לערוך אירוע, בין אם זה אירוע פרטי, אירוע עסקי או כל אירוע אחר, יש לנו לא מעט הוצאות, ואנחנו מחפשים קייטרינג חלבי זול שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר!

אנחנו צריכים להוציא כסף על השכרת מקום, השכרת שירותיהם של כוח אדם, רכישת ציוד או השכרתו ועוד.

לכן, בשביל לעמוד בגבולות התקציב שלנו מחד, ולנסות לייצר אירוע איכותי מאידך, אנחנו ננסה לצמצם עלויות במקומות מסוימים, מבלי לפגוע באיכות.

אחת הדרכים לעשות זאת, היא בעזרת הזמנת שירותי קייטרינג חלבי זול אך איכותי.

זה בדיוק מה שאנחנו בקייטרינג מאמא מציעים לכם. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו אפשרות ליהנות מתפריט ייחודי, מקורי, ומשופע במנות חלביות ברמה הגבוהה ביותר, תפריט עשיר עליו אחראי הצוות של קייטרינג מאמא אשר מכין אותו על פי דרישות הלקוחות אשר מזמינים את השירות שלנו.

 

תפריט קייטרינג חלבי זול (אך עדיין איכותי)

    תפריט מומלץ לבחירתכם הפקה מלאה

    תפריט עשיר

    לחמים מיוחים וממרחים - גבינות בוטיק - ירקות וחמוצים - שתיה חמה וקרה - סלטים טריים - פינגר פוד - קישים בטעמים - בראנץ' עשיר וכמובן - קינוחים מתוקים

    שירות מלא

    בופה מסוגנן מעוצב בסגנון מודרני, שולחנות ערוכים עם מפות בד. כלי סעודה חד"פ בגוונים שקופים (עריכה עם כלי זכוכית - 15 ₪). שירות מלצרים אדיבים ומנוסים.

    לחמים וממרחים

    לחם שיפון רוסי | לחם זיתים קלמטה | לחמניות ביס | פרנות | לחם מחמצת אגוזים וחמוציות | קרקרים בטעמים | פוקאצ'ות עם ירקות קלויים (3 לבחירה)

    בליווי: ממרח זיתים - זיתים טחונים עם שמן זית | ממרח פלפלים | גוואקמולי קבויות אבוקדו ועשבי תיבול | קוביות פטה עם זיתים ופסטו

    גבינות בוטיק

    מצ'נגו, פרומעז, פרמיירה, גאודה, בולגרית, קממבר, מוצרלה, פקורינו, צפתית 5%, מיי טאפס גבינות וריבת בצל

    מוגש לצד: פלטת ירקות - שלל ירקות חתוכים למקלונים, מגיע עם מטבל, פלטת חמוצים - מלפפונים, קוקטייל זיתים

    שתייה חופשית

    שתיה קרה: קוקה קולה, זירו, תפוזים אשכוליות, מים וסודה | שתיה חמה: תה בטעמים, קפה שחור, נס קפה, מגורען, סוכר לבן

    סלטים טריים - 7 סוגים לבחירה

    סלט קינואה - קינואה לבנה ואדומה עם בצל סגול, חמוציות, פטרוזיליה, כוסברה, נענע, אגוזי המלך וגבינת פטה, מוגש עם רוטב בצדסלט עדשים טבעוני - עדשים שחורים, תפוחים, סלרי, חמוציות, פטרוזיליה כוסברה ופקאן סיני, רוטב בצדסלט ירקות עשיר - לקט חסות ועלים , שרי, תפוחים, חמוציות, ענבים / מלון, נבטי חמניה ואגוזיםסלט יווני - שרי, מלפפון, גזר, צנוניות, חסה, עלי בייבי, זיתים, קרוטונים, גבינה בולגרית וזעתרסלט אסייתי - כרוב, גזר, סלק, צנוניות, קולרבי, בצל ירוק, נבטים, נבטי חמנייה, בוטנים ושקדים קלויים ורוטב אסייתיסלט אביבי - גזר חתוך דק, חסה אייסברג, עלי בייבי, סלק, חמוציות, נבטים, נבטי חמנייה ושקדיםסלט פסטה - פסטה צבעונית עם פלפלים קלויים מקולפים, עגבניות שרי, זיתים, בזיליקום, גבינה בולגרית, חומץ בלסמי, שמן זית ופסטוסלט בריאות - חסה איסברג, שרי, מלפפונים, פטריות, תירס, גזר, נבטים, עלי בייבי ואגוזי מלךסלט קפריזה - עגבניות שרי, עלי בזיליקום, פסטו, ומוצרלה ביביסלט בורגול - עגבניות, מלפפונים, בצל ירוק, פטרוזיליה וכוסברהסלט ירוק עם חמוציות - פטרוזיליה, כוסברה, אגוזים, שקדים ועשבי תיבולפלטת ירקות - שלל ירקות חתוכים למקלונים, מגיע עם מתבל

    *תוספת סלט נוסף 8 ₪

    פינגר פוד - 6 לבחירה

    מיני קישים - במבחר טעמים: תרד, ברוקולי, פטריות, ירקות, בטטה, חצילים וגבינותמיני פוקצ'ינה - בצק איטלקי וירקות קלויים קוביות גבינת פטה חלבימגשי אירוח - לביבות בטטה אפויות בתנור עם גבינת עיזים ומטבל צ'יזיקימיקס לביבות - לביבות בטטה עם גבינת עזים / לביבות תפו"א עם ירקות שורשמיני פיצה - איטלקית עם רוטב עגבניות משובח וגבינת מוצרלהמיני בריוש - לחמניות בריוש במילויי: סלט טונה, סלט ביצים, וגבינת פטה עם פסטו, טחינה וחציל (טבעוני) כל הכריכים מוגשים בתוספת ירקות טרייםמיני פרנה - לחם פרנה ספרדי בעבודת יד אפוי על חלוקי נחל, במילויי: ממרח טונה, סלט ביצים, בולגרית עם עגבניות מיובשות, טחינה וחציל קלוי, גוואקמולי ושמנת סלמוןפניני בריאות - שלושה סוגי לחמים - חיטה מלאה, ג' בטה ודגנים. במילוי: גוואקמולי, שמנת וסלמון, בולגרית פסטו, צפתית עם פלפלים קלויים, ממרח ביצים, סביחמיני טורטיות (מזונות) - תרד/ עגבניות/ קמח מלא/ קמח לבן, במילויי : סלמון וגבינת שמנת, חצילים קלויים עם ביצה קשה וטחינה, גבינת פטה עם פ לפלים קלויים, סלט ביצים עם חציל מטוגן ובולגרית פסטובייגל אמריקאי - לבן/ כפרי במילוי שמנת וסלמון, ממרח טונה, גוואקמולי, ממרח סלט ביצים וגבינת פטה. כל הכריכים מוגשים בתוספת ירקות טרייםברוסקטה קוקטייל - מלחם מחמצת עם: ריבת בצל גבינת פרמיירה, סלמון על גבינת שמנת, גבינת עזים ופסטו, פטה ועגבניות מיובשות וקממבר עם רוטב פלפלים, בולגרית עם עגבניות מיובשות, מוצרלה עם ממרח זית יםביס משולשי דגנים - משולשי דגנים במגוון מילויים: סלט ביצים, ממרח טונה, בולגרית, צפתית, שמנת וסלמון, גבינת פטה עם זיתים וגוואקמולימגש אירוח טורטיות - תרד/ עגבניות/ קמח מלא/ לבן - חלבי צמחוני - במילויי : סלמון וגבינת שמנת, בולגרית פסטו וזיתים, חצילים קלויים עם ביצה קשה וטחינה, גבינת פטה ופלפלים קלויים, גוואקמולי וסלט טונה וסלר י (מזונות)מיני פיתה טוניסאי - מחיטה מלאה במילוי טוניסאי - לימון כבוש, תפו"א, טונה פיקנטית וזיתים, ביצה קשה ועלי פיטרוזילהמיני פיתה סביח - פיתות בעבודת יד במילוי סביח - טחינה, חציל, ביצה קשה, פטרוזיליה ומלפפון חמוץ עם טחינה בצדאירוח צרפתי - בגטים במילויי: צפתית עם מיופסטו, פטה ועגבניות מיובשות, טחינה עם חציל קלוי וביצה שמנת וסלמון, ממרח טונהאירוח ניו יורק - שמנת וסלמון, גוואקמולי, גבינת פטה, סביח, טונה ירקות, בולגרית ועגבניות מיובשות, צפתית עם פסטו וחציל ברוטב איולי לחם כפרי סובין/ לבןבורקס פינוק - ממולא גבינה מבצק פריך עם טחינה, חציל קלוי וביצה ומלפפון חמוץ (מזונות)מיקס פינוק - קרואסון בטעם חמאה ובמילויי: גבינת שמנת וסלמון, גבינת פטה, ממרח סלט ביצים, גוואקמולי וקממברהמבורגר פורטבלו - מיני המבורגר פטריות מוגש בתוספת: ממרח טחינה, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול. (צמחוני טבעוני)

    *תוספת פינגר פוד נוסף 8 ₪

    קישים – 4 סוגים לבחירה

    קיש חצילים ובולגריתקיש ברוקוליקיש תרד וריקוטהקיש גבינותקיש בצל ופטריותקיש בטטה וגבינת עזיםקיש כרישהקיש פלפלים ובולגרית

    *תוספת קיש נוסף 5 ₪

    בראנץ' – 5 סוגים לבחירה

    *תוספת סוג נוסף 5 ₪

    קינוחים מתוקים - 2 לבחירה

    *תוספת קינוח נוסף 7 ₪

    תוספת ושדרוגים - אקסטרה פינוק

    עמדות מיוחדות

     

    קייטרינג חלבי זול רק בגלל שאנחנו כ"כ גדולים

    אנחנו בקייטרינג מאמא מכינים תפריט אשר כולל מגוון רחב של מנות ברמה הגבוהה ביותר, כולל סלטים, פסטות ועוד שורה ארוכה של מנות על טהרת הירקות בלבד.

    כל המנות עשויות מחומרי גלם איכותיים, טריים, וכל המנות כמובן מקוריות ומתאימות לאירועים שונים.

     

    קייטרינג חלבי זול כשר למהדרין

    אנחנו בקייטרינג מאמא, לא רק שמספקים לכם קייטרינג חלבי זול, אשר מבוסס על מחיר פר סועד, כאשר כל אחד מהסועדים באירועים יכולים לקבל כמות גדולה של מנות, שפע של מנות, שלא יישארו רעבים.

    בנוסף, אנחנו גם מספקים לכם תפריט חלבי כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ ראש העין.

    לצידנו עובד משגיח של הרבנות, אשר בוחן שכל תהליך הבישול וההכנה, מתבצע על פי הכללים המחמירים ביותר שיש. זאת במטרה שאכן נעמוד בכללי כשרות למהדרין, כפי שנקבע.

     

    מדוע להזמין את הקייטרינג החלבי שלנו?

    כפי שאנחנו יכולים לראות, אנחנו מציעים לכם תפריט חלבי זול אך איכותי, מגוון, תפריט עשיר ומשופע במנות איכותיות ומקוריות, אשר מוכנות על ידי צוות טבחים מוביל שעובד עבורכם לאורך כל האירוע.

    לנו בחברה יש ניסיון של למעלה מ-25 שנה, במהלכם שירתנו אלפי לקוחות מחיפה ועד באר שבע, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי והעסקי.

    אנחנו מספקים שירותי קייטרינג לאירועי חתונות, בריתות, בר ובת מצווה, ימי נישואין, ימי הולדת, אירועים חברתיים, אירועים עסקיים ועוד.

    אנחנו יודעים לספק שירות לקהל לקוחות גדול וקטן, על פי הצורך.

    מי שרוצה ליהנות משירותי קייטרינג חלבי בזול, ימצא אצלנו את כל מה שהוא צריך, את כל מה שהוא מחפש, ברמה הגבוהה ביותר, עם שלל אפשרויות, שלל רעיונות מקוריים, אשר יגרמו הנאה לכל אורח ואורחת.

    צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

     

    קייטרינג חלבי זול במרכז \ בצפון \ בדרום

    בין אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג חלבי בראשלצ, תל אביב, חיפה, הקריות, או באר שבע, קייטרינג מאמא כאן לשירותכם!

    אנחנו נגיע לכל מקום בשבילכם, התקשרו עכשיו והזמינו קייטרינג חלבי זול ואיכותי לאירוע שלכם.

     

    צרו קשר

      052-2346677

      גם אתם רוצים אירוע שכולם ידברו עליו?
      צרו איתנו קשר כאן

        ספרו לנו על החוויה שלכם!

        ספרו לנו על החוויה שלכם!

        5.0 | (83)

        אם הזמנתם מאיתנו שירותי קייטרינג, נשמח אם תדרגו אותנו ותספרו לנו על החוויה שלכם.
        לחצו על הלינק שכאן לכתיבת ביקורת ודירוג.
        נשמח ללמוד, להצטיין ולספק לכם את השירות הכי טוב שאפשר.