לוגו חדש טעמים של מאמא בצבע לבן
קייטרינג לאירועים

קייטרינג ארוחת בוקר

קייטרינג ארוחת בוקר

קייטרינג לאירועים

קייטרינג ארוחת בוקר של מאמא. קייטרינג מאמא מזמינה את הלקוחות להנות ממבצעים מיוחדים של אוכל ביתי  לארועים מלאים החל מ- 90 ₪ למנה. אוכל משובח לאירועים, מקום בטבע או גן אירועים ועכשיו במבצע חסר תקדים אוכל מוכן ב- 45 ₪ לאדם.

קייטרינג ארוחת בוקר של מאמא כולל אוכל וסלטים ביתיים מ-45 ₪ אוכל ביתי לאירועים בהפקה מלאה במבצע 90 ₪ למנה ופתרונות מגוונים לכל צורך כגון מקום בטבע או גן אירועים.

אוכל ביתי במבחר גדול

תפריט לדוגמא

 

אוכל ביתי הרצליה של מאמא במגוון אירועים גלאט מהדרין, בהשגחת בד"צ … במחירים מיוחדים לכל מקום ועכשיו גם לאירועים בטבע, בבתים ועל האש. הזמינו עכשיו לאירועים מלאים 90 ₪ אוכל מוכן, לקייטרינג ארוחת בוקר במגשים 45 ₪ למנה.

מקום בטבע גן אירועים מאמא כשר למהדרין מציעים את הדרך הקלה לאירוע מושלם בערים שונות קייטרינג ארוחת בוקר רק 90 ₪ לאדם לכול סוגי האירועים והמקומות כגון אוכל ביתי הרצליה משובח.

 

ארוחות בוקר מפנקות שכיף להתעורר איתן- זה רק מאמא. ישראלי, צרפתי, ואפילו ארוחת בוקר מזרחית. תנו לנו להכין לכם ארוחת בוקר שהאורחים שלכם לא ישכחו בחיים. נדאג לשרת אותכם עם חיוך ונרים אירוע שהאורחים שלכם לא ישכחו לעולם. אנחנו במאמא נדאג לכם לה-כ-ל. התקשרו עכשיו.

052-2346677

הגלרייה שלנו

    שם

    טלפון

    ספרו לנו על האירוע שלכם - לא חובה